eDownload.pl
Strona głównaDownloadArtykulyMapaSzukajKontakt
 
Niedziela, 22 Wrzesień 2019
Ostatnio dodane pliki

Najnowsze artykuły

Kategorie plików
1. Bezpieczenstwo

2. CD Tool

3. Grafika

4. Gry

5. GSM

6. Internet

7. Multimedia

8. Sterowniki

9. Użytkowe


Statystyki
Gości online Gości online: 3
Użytkowników online Użytkowników online: 0
Dzisiaj odwiedzin: 448
Ogólnie odwiedzin: 12,601,344
Dzisiaj odsłon: 458
Ogólnie odsłon: 17,309,392

Partnerzy
gry

Google atakuje rynek prasowydodał Admin
2006-11-07 16:08:32
Newsy ze świata programówGoogle, właściciel popularnej wyszukiwarki internetowej, wchodzi na rynek reklamy prasowej i wyciąga rękę po budżety reklamowe lokowane w tradycyjnych mediach.

Jak czytamy w "Gazecie Wyborczej", Google porozumiał się z dużymi koncernami wydawniczymi w USA - to m.in.: Gannett, Tribune Co., Hearst czy The New York Times. Jeszcze w tym miesiącu zacznie się eksperyment. Google ma pośredniczyć w sprzedaży miejsc reklamowych w amerykańskiej prasie.

Przez trzy miesiące około stu firm wybranych przez Google będzie mogło licytować miejsce reklamowe w takich tytułach, jak "The New York Times", "Washington Post" czy "Chicago Tribune". Ma to działać niemal tak samo jak AdWords, czyli zautomatyzowany system pośrednictwa przy tworzeniu kampanii w internecie, z którego korzysta dziś ponad 400 tys. reklamodawców - podaje "Wyborcza".

W przyszłości spółka chce tak rozbudować system, żeby reklamodawcy za jednym zamachem mogli zarezerwować kampanię promocyjną w internecie i w tradycyjnych mediach: prasie, radiu i telewizji.

Źródło informacji: Media2.pl

 
odsłon: 2157 komentarzy: 0 Wyślij newsa Drukuj newsa 
Dodaj komentarz

 
Szukaj
 
Szukaj na stronie
 
 

Ankieta
 
Jakiej przeglądarki internetowej używasz?
Internet Explorer
Mozilla Firefox
Opera
Maxthon
Flock
Inna :)
 
 

Najczęściej ściągane