eDownload.pl
Strona głównaDownloadArtykulyMapaSzukajKontakt
 
Sobota, 2 Grudzień 2023
Ostatnio dodane pliki

Najnowsze artykuły

Kategorie plików
1. Bezpieczenstwo

2. CD Tool

3. Grafika

4. Gry

5. GSM

6. Internet

7. Multimedia

8. Sterowniki

9. Użytkowe


Statystyki
Gości online Gości online: 2
Użytkowników online Użytkowników online: 0
Dzisiaj odwiedzin: 108
Ogólnie odwiedzin: 15,425,057
Dzisiaj odsłon: 117
Ogólnie odsłon: 20,446,164

Partnerzy
gry

Microsoft: proszę użyć crackadodał Admin
2007-02-24 17:34:20
Newsy ze świata programówWindows Vista Upgrade - 178 dolarów; usłyszeć od pomocy technicznej Microsoft "proszę użyć cracka" - bezcenne.

Zamieszanie powodowane przez nową politykę licencjonowania uaktualnień do Visty trwa, a pracownicy pomocy technicznej potrafią zaskoczyć klientów niekonwencjonalnymi radami. Jedną z nich usłyszał użytkownik Visty Upgrade, który postanowił przeinstalować system i natrafił na przeszkodę w postaci "nieprawidłowego klucza".

Pierwsze instalacji Visty upgrade została dokonana zgodnie z wszystkimi regułami sztuki - na istniejący system Windows XP Professional. Okazało się jednak, że wydajność systemu po instalacji pozostawia wiele do życzenia, użytkownik postanowił więc pokusić się o czystą instalację Visty.

Podczas reinstalacji nie kierował się wskazówkami odnalezionymi w dokumentacji Microsoftu, nietrudno więc się domyśleć że próba aktywacji skończyła się niepowodzeniem ze względu na nieprawidłowy klucz, uprawniający tylko do instalacji na już istniejący OS.


Historia nie byłaby zapewne warta uwagi - takich przypadków może być wiele - gdyby nie pomoc udzielona przez Microsoft. Po początkowych zapewnieniach, że Visty Upgrade po prostu nie da się zainstalować "na czysto" i radzie dotyczącej wykorzystania prawidłowej ścieżki aktualizacji: najpierw XP, potem Vista - pracownik helpdesku MS próbował rozwiązać problem w sposób dość "niekonwencjonalny".

Najpierw poradził użyć do instalacji Windows XP pożyczony od sąsiadów, w końcu zaś zasugerował użycie cracku. Jego wskazanie padło na "TimerLock" (nazwa została podana podczas rozmowy), który radził odnaleźć online.

Zastanawiające, czy jest to jednostkowy przypadek działania Microsoft Technical Support i niekompetencja pracownika, czy też korporacja ma takie problemy z nowym systemem, że ich rozwiązanie "uświęca" środki.


Źródło informacji: ITbiznes.pl
odsłon: 2592 komentarzy: 0 Wyślij newsa Drukuj newsa 
Dodaj komentarz

 
Szukaj
 
Szukaj na stronie
 
 

Ankieta
 
Jakiej przeglądarki internetowej używasz?
Internet Explorer
Mozilla Firefox
Opera
Maxthon
Flock
Inna :)
 
 

Najczęściej ściągane