Statystyki |
Gości online: 1
Użytkowników online: 0 Dzisiaj odwiedzin: 151 Ogólnie odwiedzin: 15,623,342 Dzisiaj odsłon: 300 Ogólnie odsłon: 20,655,279 |
|
|
MS zmierzy się z YouTube. Firma chce uruchomić, początkowo w fazie beta, nową usługę pozwalającą na wprowadzanie do sieci nagrań wideo utworzonych przez internautów. Serwis Sopabox dostępny przez MSN Video ma mierzyć się nie tylko z wyjątkowo popularną stroną YouTube, ale i innymi tego typu serwisami w sieci, m.in. oferowanymi przez wielkie firmy rynku internetowego, Google i Yahoo!. Usługa Soapbox, oznaczana kodowo nazwą Warhol może zostać zintegrowana z komunikatorem Windows Live Messenger, pozwalając na załączanie linków do nagrań wideo w wiadomościach, oraz rozwiązaniami Windows Live Spaces, pozwalając na umieszczanie wideo w blogach. W fazie beta serwis ma być dostępny ograniczonej liczbie testujących.
Użytkownicy Sopabox mają dostać możliwość oceniania nagrań, komentowania ich, oznaczania i dzielenia się poprzez email. Proces wprowadzania nagrań do sieci ma być prosty i szybki. Możliwe ma też być wbudowywanie odtwarzacza filmów Soapbox w strony internetowe użytkowników. Usługa ma nie ograniczać długości filmu, ani ilości nagrań. Maksymalna wielkość wprowadzanych filmów to 100 MB. Oglądanie ma być możliwe także w wersji pełnoekranowej.
Usługa Sopabox ma być pozbawiona, przynajmniej w fazie testowej, reklam. Jednym ze sposobów zarabiania na serwisie ma być jednak prezentowanie filmów na stronie głównej usługi MSN Video. Soapbox działa nie tylko z przeglądarką Internet Explorer, ale i konkurencyjnymi programami, m.in. Firefoxem i Safari.
Źródło informacji: PClab.pl |
odsłon: 3214 komentarzy: 0 | |
|
|
Ankieta |
Jakiej przeglądarki internetowej używasz?
|
|
|