W ciągu kilku najbliższych miesięcy Microsoft otworzy w Polsce biuro swojego internetowego oddziału.
Celem jest uruchomienie polskiej wersji portalu MSN. Wkrótce mają rozpocząć się poszukiwania pracowników - głównie przez agencje head hunterskie - oraz partnerów dostarczających treść do serwisu.
"Zajmujemy się mniejszymi rynkami, a na tle Europy Środkowo-Wschodniej Polska wygląda świetnie, dlatego chcemy tam zainwestować" - mówi Annette Kauppinen, trade marketing manager w fundacji Microsoftu odpowiedzialna za rozwijające się rynki w obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) - "Nie wiadomo jeszcze, kiedy dokładnie ruszy polskie biuro MSN. Myślę, że może jeszcze w tym roku. Ale muszę dodać, że w Microsofcie rok trwa od czerwca do czerwca".
Według badań Megapanel PBI/Gemius, strona MSN.com znajduje się w polskim rankingu popularności witryn na 10 miejscu (ponad 3,5 mln unikalnych użytkowników w lipcu).